8. mája 2017

Kuracie sote na brokolici

Prišli sme z obchodu a zistila som že sme nenakúpili nič na obed. Priznám sa, celý čas som telefonovala s dobrou priateľkou z práce. A do obchodu sa mi už nechcelo tak som navarila "co dům dal".


Potrebujeme:
•1 hlavku brokolice
•3-4 ks kuracie prsia
•bio zeleninový bujón
2PL kokosovy tuk
•1ČL himalajská soľ
•čierne koreni
•1PL masla
•syr
•ryža ako príloha

Postup:
-Brokolicu umyjeme, rozdelíme na ružičky a dáme variť na pare.
-Kuracie prsia umyjeme, nakrájame na soté a v miske zmiešame s kokosovým tukom, soľou a korením. Prudko osmahneme na panvici
-Brokolicu po uvarení rozmixujeme a podlejeme ňou kuracie prsia. Pridáme bujón a maslo, chvílu  prevaríme a podávame s ryžou na vrch dáme krajček syra na dochutenie.

TIP: namiesto bujónu môžeme použiť bambino. Tento recept ma nekonečno alternatív. Niekto dáva smotanu napríklad.

MÔŽEME NAVARIŤ ROVNO AJ PRE DETIČKY PRÍKRM: K brokolici pridáme jeden menši zemiačik, 30g kuracie prsia. Uvaríme na pare. Po uvarení si odoberieme jednu hlavičku brokolice, zemiak a mäsko pridáme trošku vody z varenia alebo dojčenské čo materské mlieko 3 kvapky kvalitného olivového oleja (alebo iného oleja aky rady použivame pre deti) a rozmixujeme. Ak varíme aj pre deti, vodu použite dojčenskú nie z vodovodu a do vody pridáme 3-4 zrnka rasce ktoré pred mixovaním vyberieme. Recept je vhodný od 6tich mesiacov. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára